Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатроник 156 въпросТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Климатроник 156 въпросТ

    Та да се оплача....когато е много жега вън, климатроника не духа както трябва. Не е оня студен въздух при духалките, който трябва да е. Интересното е, че задната духалка духа по-студено от предните. Фреона е ОК, въздуховодите чистих, промяна никаква. АКо съм на дълъг път, като тръгна и пусна да духа, след 10-20 километра започва да се нормализира и да се усеща, че е пуснат и вее, но в града е направо изключено.
    ДАйте идеи какво да гледам моля

    sigpic
    Alfa Romeo 159 EX

  • #2
    Тоя модел са така...
    Alfa 159 2,4 JTDm Q4
    ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
    ex Alfa 156 1,9 JTD
    ex Alfa 75 1,8

    Comment


    • #3
      Ако не си мил скоро радиатора на климатика, то направи го. Независимо, че при мен видимо нямаше боклуци по него, пръскане с вода + пръскане с обезмаслител + изчакване (15 минути) + миене с вода свали температурата на въздуха от духалките с 5 - 6 градуса.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Как се прави тая процедура ? В смисъл, къде точно е тоя радиатор дето трябва да го пръскам с водоструйката ?
        Mercedes S320 W220
        Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

        Comment


        • #5
          Монтиран е пред радиатора на мотора. При мен лесно се свалят пласмасовите решетки и от там има достатъчно пространство за са се извърши миенето. Не е добре да се мие с много силна струя (пароструйка), защото ламелите са доста тънки и могат да се намачкат, а така става по-лошо.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
            Та да се оплача....когато е много жега вън, климатроника не духа както трябва. Не е оня студен въздух при духалките, който трябва да е. Интересното е, че задната духалка духа по-студено от предните. Фреона е ОК, въздуховодите чистих, промяна никаква. АКо съм на дълъг път, като тръгна и пусна да духа, след 10-20 километра започва да се нормализира и да се усеща, че е пуснат и вее, но в града е направо изключено.
            ДАйте идеи какво да гледам моля
            Ако не се оправи с миене на радиаторите,сигурно е запушен филтър дехидратора и трябва смяна.Някои казват,че се оправя с миене,но аз не съм пробвал.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Ясно. Като се поосвободя ще смъкна предната броня и с маркуч с нормално струя ще го изплакна, после меглио и пак вода и дехидрататор ей сега ще поръчам.
              Mercedes S320 W220
              Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

              Comment


              • #8
                Дехидратора е бая скъп, поръчай филтри или каквото се сменя.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Монтиран е пред радиатора на мотора. При мен лесно се свалят пласмасовите решетки и от там има достатъчно пространство за са се извърши миенето. Не е добре да се мие с много силна струя (пароструйка), защото ламелите са доста тънки и могат да се намачкат, а така става по-лошо.
                  +1. При мен имаше огромен ефект само от такова миене. Аз го правих с пароструйка, но много внимателно - от по-далеч и само под 90 градуса, да не се намачкат ламелите.
                  '05 166 V6
                  '98 156 2.0 TS ex ...

                  Comment


                  • #10
                    Не духа достатъчно студено при каква позиция на циркулацията на въздуха - да върти въздуха в купето или да влизат и някакви проценти от вън?
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                      Не духа достатъчно студено при каква позиция на циркулацията на въздуха - да върти въздуха в купето или да влизат и някакви проценти от вън?
                      И в двата случая. Като , когато върти въздуха в купето, е по- добре работата. Сега ще изкарам маркуча и ще измия радиатора на климатика....А тоя дехидрън дрън , къде стои...лаик като мен може ли да го открие и измие ?

                      sigpic
                      Alfa Romeo 159 EX

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
                        И в двата случая. Като , когато върти въздуха в купето, е по- добре работата. Сега ще изкарам маркуча и ще измия радиатора на климатика....А тоя дехидрън дрън , къде стои...лаик като мен може ли да го открие и измие ?
                        Филтър дехидрататорът е общо взето метален цилиндър пълен със силикагел, който улавя влагата от хладилният агент. Тоест той е включен в циркулацията на фреона и не може да се демонтира без изтегляне на последния. Освен това съдържанието му няма как да се "измие", може само да бъде заменен. Когато се запуши пречи на циркулацията на хладилния агент, компресора вдига много високо налягане и пресостатът го изключва. Ако искаш да си сигурен че не ти е това проблема най-лесно виж какво се подава към муфата на компресора. В М-комплект беше около 60 лева но не мисля че там ти е проблема
                        Last edited by Alexanderbb; d.m.y г., 16:56.
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #13
                          Измих с маркуча предния радиатор и ....о чудо, климатроника взе, че дуа да си е.... мамитУ. Явно е било мръсно пред него

                          sigpic
                          Alfa Romeo 159 EX

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                            Как се прави тая процедура ? В смисъл, къде точно е тоя радиатор дето трябва да го пръскам с водоструйката ?
                            Днес ми правиха тази процедура. Отиваш на автомивката и казваш да ти изпароструят радиатора. Първо ще го напръскат с някакъв препарат, който да размекне мизериите и след 5 минути ще го облеят с пароструйката. Важно при обливането е дюзата на пръскачката да е на около 25-30 см от радиатора, както и да не се пръска под наклон върху радиатора, защото се кривят ламелите на питата.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
                              Измих с маркуча предния радиатор и ....о чудо, климатроника взе, че дуа да си е.... мамитУ. Явно е било мръсно пред него
                              Май май и аз ще мина през тази процедура, че все ми се струва че уж духа ама не е как трябва да си е
                              "Алфа Ромео е като Анджелина Джоли - всички сме чували, че е луда и яде лепило, но никой няма да й откаже, нали?"
                              Аlfa Romeo 156 1.6TS 2000г / 147 1.9JTDm 2006г

                              Comment

                              Working...
                              X